logo1

logoT

 

Каким бензином заправлять шкоду рапид


Какой бензин лить в Рапид? Шкода Рапид

Дягилев Игорь писал(а):

Все просто. Открываем лючок заправочной горловины или инструкцию по эксплуатации авто и читаем какой там указан бензин, тот и заливаем. В инструкции посмотрите степень сжатия.
Ну и подробнее касаемо атмосферных двигателей.
1. Если степень сжатия 12 и выше — заливать не ниже АИ-98.
2. Если степень сжатия 10 и до 12 — заливать не ниже АИ-95.
Объем камеры сгорания с такой степенью сжатия сделан именно под это число.
92 как бы можно заливать, но не нужно, расход будет больше.
3. Если степень сжатия ниже 10 — заливать октановое число АИ-92 (кроме турбо).
Экзотические АИ-102 и АИ-109 — от 14 и от 16 соответственно.
Для турбодвигателей минимум АИ-95 и выше!
Не путать степень сжатия с компрессией.
У нашего двигателя степень сжатия если не изменяет память 10.5. Поэтому 95 ну или редко 92 что бы доехать до дома.


Я дико извеняюсь, меня интересует, а чем отличается компрессия от степени сжатия в ДВС.

2015 Skoda Rapid (2012) 1.2 TSI (110 л.с.)

Какой тип кузова? Хэтчбек, 5 дверей, 5 мест
Какая экономия топлива? 4,9 л / 100 км
48 миль на галлон США
57,65 миль на галлон в Великобритании
Насколько экономичен автомобиль? 110 г / км CO 2
Euro 6
Какова скорость автомобиля? 200 км / ч | 124,27 миль / ч
0-100 км / ч: 9,8 сек
0-60 миль / ч: 9,3 сек
Сколько мощности? 110 л.с., 175 Нм
129.07 фунт-фут
Какой объем двигателя? 1,2 л
1197 см 3
73,05 куб. дюймы
Сколько цилиндров? 4, рядный
Что такое трансмиссия? Передний привод
ДВС приводит в движение передние колеса автомобиля
Какова длина этого автомобиля? 4483 мм
176,5 дюйма
Какова ширина автомобиля? 1706 мм
67.17 дюймов
Какой вес в снаряженном состоянии? 1110 кг
2447,13 фунта.
Какой вес брутто? 1645 кг
3626,6 фунта.
Сколько места в багажнике (загрузке)? 550 - 1490 л
19,42 - 52,62 куб. фут.
Сколько шестерен? 6
Какой тип коробки передач? МКПП
.

2013 Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI (105 Hp)

Топливо потребление (эконом) - городское

Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI (105 Hp) 2013, 2014, 2015 Технические характеристики

Общая информация
Марка Skoda
Модель Rapid
Поколение Rapid Spaceback
Модификация (двигатель) 1.6 TDI (105 л.с.)
Начало производства 2013 год
Окончание производства 2015 Год
Архитектура силового агрегата Двигатель внутреннего сгорания
Тип кузова Хэтчбек
Сиденья 5
Двери 5
Рабочие характеристики
5.6 л / 100 км 42 миль на галлон
50,44 миль на галлон в Великобритании
Расход топлива (эконом) в загородном доме 3,7 л / 100 км 63.57 US mpg
76.35 UK mpg
Расход топлива (экономичный) - в смешанном цикле 4.4 л / 100 км 53,46 миль на галлон США
64,2 миль на галлон в Великобритании
CO 2 выбросы 114 г / км
Тип топлива Дизель
Ускорение 0-100 км / ч 10.3 с
Ускорение 0 - 62 миль / ч 10,3 с
Ускорение 0 - 60 миль / ч (рассчитано Auto-Data.net) 9,8 с
Максимальная скорость 190 км / ч 118,06 миль / ч
Нормы выбросов Euro 5
Отношение массы к мощности 12 кг / л.с.
Технические характеристики двигателя
Мощность 105 л.с. при 4400 об / мин.
Мощность на литр 65,7 л.с. / л
Крутящий момент 250 Нм @ 1500-2500 об. / Мин. 184,39 фунт-фут. @ 1500-2500 об. / Мин.
Расположение двигателя Передний, поперечный
Объем двигателя 1598 см 3 97,52 куб. дюймы
Количество цилиндров 4
Положение цилиндров Рядный
Топливная система Дизель Commonrail
Турбина Турбокомпрессор / промежуточный охладитель
Клапан
Системы двигателя Сажевый фильтр
Пространство, объем и вес
Снаряженная масса 1260 кг 2777.82 фунта.
Макс. вес 1720 кг 3791,95 фунтов.
Макс нагрузка 460 кг 1014,13 фунтов.
Багажник (багажник) - минимум 415 л 14,66 куб. футов
Багажник (багажник) - максимум 1380 л 48,73 куб. фут
Емкость топливного бака 55 л 14.53 галлона США | 12,1 галлонов Великобритании
Размеры
Длина 4304 мм 169,45 дюйма
Ширина 1706 мм 67,17 дюйма
Высота 1459 мм 57,44 дюйма
Колесная база 2602 мм 102,44 дюйма
Колея передняя 1463 мм 57.6 дюймов
Задняя (задняя) колея 1500 мм 59,06 дюйма
Высота дорожного просвета 134 мм 5,28 дюйма
Минимальный радиус поворота (диаметр поворота) 10,9 м 35,76 фута
Угол въезда 13,8 °
Угол съезда 16,5 °
Характеристики трансмиссии, тормозов и подвески
Архитектура трансмиссии ДВС приводит в движение передние колеса автомобиль
Ведущее колесо Передний привод
Кол-во передач (МКПП) 5
Передняя подвеска Независимая типа McPherson
Задняя подвеска Полунезависимая, пружина
Передние тормоза Дисковые вентилируемые
Задние тормоза Дисковые
Вспомогательные системы ABS (Антиблокировочная тормозная система)
Тип рулевого управления Рулевая рейка
Размер шин 185/60 R15; 215/45 R16
Размер колесных дисков 6.0J x 15; 7,0J x 16
.

просторный и дешевый в эксплуатации, но не лучший

чешской фирмы

Rapid набрал максимум пять звезд в стандартных краш-тестах EuroNCAP, обойдя меньшую Fabia во всех областях, кроме защиты пассажиров (даже тогда она отставала всего на один процентный пункт). Еще более впечатляющим он оказался на уровне большего Volkswagen Golf по защите взрослых пассажиров.

Все модели оснащены шестью подушками безопасности, электронной программой контроля устойчивости, которая поможет вам восстановить контроль, если автомобиль начинает заносить, и автономное экстренное торможение доступно в качестве опции.Однако, в отличие от небольших автомобилей, таких как Ford Fiesta и Nissan Micra, у вас не может быть Rapid с предупреждением о выезде с полосы движения или мониторами слепых зон.

Стандартные характеристики 4/10

У большинства моделей отсутствуют удобства для животных

Модельный ряд Rapid начинается со спецификации S, 15-дюймовых стальных колес и передних стекол с электроприводом. Вам нужно перейти на SE, чтобы получить 15-дюймовые легкосплавные диски, задние окна с электроприводом, кожаное рулевое колесо и кондиционер, в то время как Sport получит более спортивные сиденья и 17-дюймовые колеса.

Только топовые модели SE L стандартно поставляются с задним парктроником, климат-контролем, подлокотником для водителя и 16-дюймовыми легкосплавными дисками.

Как и другие Skodas, вы можете заказать Rapid с некоторыми изящными дополнениями, такими как зонт, спрятанный под пассажирским сиденьем, и скребок для льда в крышке топливного бака.

.

Škoda Rapid (2012-2019) - Половняк, искуства, мотори, проблемы

Шкода Рапид

Škoda Rapid има задатак да попуни яз изменю Škode Octavie и kompakt Fabije. Škoda Rapid nudi konzervativniji i jednostavan dizajn, gotovo običan enterijer. Bilo je malo проблема u početku, ali s time Rapid je našao svoje mesto na tržištu. Rapid je klasična Škoda koju krakteriše kvalitet, performance, dobre vozne karakteristike, primerna ergonomija and praktičnost koja je neophodna za svakodnevno putovanje.

Škoda Rapid nudi veoma dobre vozne karakteristike.

Škoda Rapid - История

Škoda Rapid sedan verzija je javnosti na sajmu automobila u Parizu u jesen 2012. Pod haubom je imao u ponudi four benzinaca i two dizel motora. Основа бензинового двигателя 1,2 MPi (55 кВт) в трехцилиндровом двигателе, турбобензиновый двигатель 1,2 TSi с мощностью от 63 кВт или 77 кВт, с высокой мощностью бензинового двигателя с четырехцилиндровым двигателем 1.4 TSi с установленной мощностью от 90 кВт.Dizel motore представляет четырехцилиндровые двигатели 1.6 TDi у двух двигателей мощностью от 66 до 77 кВт. Od menjača u ponudi je petostepeni manuelni, u slučaju jačeg 1,2 TSi, šestostepeni manuelni. За двигателем 1,2 TSi 77 кВт и 1,6 TDi 66 кВт, доступен 7-ступенчатый DSG, у случаю 1,4 TSi, DSG на 7 баллов из комплекта. U ponudi su tri nivoa opreme: Active, Ambition i Elegance. Произношение это такое pripremio tzv. зеленый пакет под названием Green Line, пакет с включенной системой старт-стоп, гумэ са сманженим отпором котрляня.. .

Sredinom 2013. godine produžena je paleta opreme, uključujući ksenonske prednje farove. Одни из понуди друга верзия караосерие названа Rapid Spaceback, длина от 4304 мм, 179 мм, длина у одного на версии компьютер, другое значение, улавливающая медуосовинским растяжением непроходимой кости. Sa dolaskom Euro 6 standarda u jesen 2014., ponuda motora je značajno promenjena. Одну из основных трехцилиндровых двигателей 1.2 MPI 55 кВт, 1.2 TSI stariji motori (EA111) и замену новой серией 1.2 TSI EA 211 мощностью от 66 кВт до 81 кВт. 1.4 TSi dolazi sa istih 92 кВт. У случайного двигателя двигатель заменен после 1.6 TDI (EA 189) с новым турбодизелем двигателя у новой серии EA 288. Троцилиндраш 1.4 TDI мощностью 66 кВт, следы 1.6 TDI мощностью 85 кВт. Новые седельные двигатели DSG доступны на 1.2 TSi 66 кВт, 1.4 TDi 66 кВт, и старые DSG на 1.4 TSi. В появившемся Spaceback произведен ваш спортивный пакет Монте-Карло. У года 2015, Понуда Spaceback я ScoutLine предлагает лучшие условия.

U proleće 2017.годин, произведен я представио редизайнирану Шкоду Рапид. Ispod haube, novi trocilindarski TSi dolazi u dve varjante snage od 70 i 81 kW, zamenjući 1,2 TSi (66 i 81 kW). U slučaju šasije, napravljene su manje izmene kako bi se poboljšala udobnost vožnje na lošijim putevima i smanjila buka guma.

Škoda Rapid искуства мотори

Мотори - Škoda Rapid

Rapid 1,2 МПи (HTP)

Основа Понуде и Стари Познати Бензинак 1.2 MPi (HTP) обеспечивает максимальную мощность 55 кВт и 112 Нм обртного импульса. Яко 1.2 MPi (HTP) не обладает большой популярностью, сейчас это качество да током времени, когда произойдёт мотор значайно поболйшао и возможно характеристики и поузданость. Последним развитием ПВТ можно воспользоваться и издать, новую контрольную единицу и поболеть Старт Ассист. U praksi, trocilindarski motor ima relativno dobar dizajn i zvučni efekat motora pod opterećenjem i pri većim obrtaima takođe je poboljšan. Što se tiče dinamike, ova motorizacija je najpogodnija za vožnju po gradu i okolini sa manjim opterećenjem vozila.Код уравнотежене может быть потрошня горива од око 6 литара биче добра, мотор это такое бити врло добар у смислу поузданости.

Быстрый 1,2 TSI

Знаете ли вы, что работает над оптическим двигателем с турбонаддувом на четырех цилиндрах 1.2 TSI, которые доступны у двух двигателей мощностью 63 кВт (160 Нм) и 77 кВт (175 Нм). Obe verzije 1.2 TSI obezbeđuju постоянную динамику восстановления. Мотори rado odgovora na pritisak na pedalu gasa, spreman da ubrza od oko 1400 obr / min and vuče do 5000 obr / min, dok je субъективно найболя прилика поставлена ​​у rasponu от 2000 до 4500 об / мин.Просечна потрошня у просеку износи око 6 литра. Međutim, uz značajnije povećanje potrošnje, važno je predvideti bržu vožnju autoputem, где motor već obogaćuje mešavinu sa većom proporcijom benzina radi hlađenja katalizatora, što dovodje odrosvećnja do povećnja. Kod veće brzine, morate se naviknuti na veći nivo buke motora.

Škoda Rapid Je dobio poboljšani 1.2 TSi motor koji uključuje snažniji i trajniji lanac, uključujući i druge komponente. Sve u svemu, ovaj motor kao pogon pruža pistojnu dinamiku vožnje pri razumnim nivoima opterećenja.

Быстрый 1,4 TSI

Najsnažniji benzinski motor 1.4 koji daje 90 kW i obrtni moment od 200 Nm. Performanse motora poboljšavaju i brzi DSG menjač sa sedam brzina. S druge strane, teranje motora iznad 4500 o / min nema mnogo smisla, jer se ne dobija očekivana snaga, pravi se buka i potrošnja se znatno povećava. U normalnoj vožnji, potrošnja se održava na oko 6,5 litara, sto se značajno povećava samo sa češćom gradskom vožnjom i bržom vožnjom autoputem. Sa stanovišta pouzdanosti, najveća slabost motora je razvod motora, što se odražava povećanjem buke, zanemarivanjem проблема, dolazi do проблема в pokretanjem motora, radom motora or tabi se lampica na greškeli.

Появом стандарта Евро 6 эмиссии издувных газовых двигателей испод хаубе долазы нова серии бензинских двигателей E.A. 211 1.2 TSI sa 66 кВтили 81 кВт и 1.4 TSI snage 92 кВт. Motori serije EA 211 uključuju sistem varijabilnog sistema 16 venta koji se pokreće zupčastim kaišom. У главу су ugrađeie novi izduvi, što znači efikasnije hlaenje izduvnih gasova. Na velikim opterećenjem (npr. Brzo vožnja na autoputu) nije više requirebno dodavati katalizatoru povećanu količinu goriva, koja ima pozitivan efekat na potrošnju goriva.Motori se odlikuju tihim radom i prefinjenošću, relativno brz odgovor na pritisnutu pedalu gasa, robustna fleksibilnost čak i pri niskim brzinama. Motori su takođe pohvaljuju za potrošnju goriva, koja u proseku iznosi oko 5.5 l kod 1.2 TSi i oko 6 litara code 1,4 TSi. Пракса я такое показала солидную поузданость - или се проблемы ретко являю.

Nakon modernizacije u 2017. u ponudi je novi trocilindrični 1.0 TSI motor, koji je zamenio četvorocilindrični 1.2 TSI. Постое две скорости до 70 кВт (160 Нм) и 81 кВт (200 Нм).Odličan pogon motora je dostupan u relativno širokom opsegu obrtnog Moments. Motor se odlikuje brzim odzivom na pritisak pedale gasa i gotovo zanemarljivom turborupom. U praksi, oba verzije 1.0 TSI obezbeđuje pristojnu dinamiku, više akcije (размещено у среднего и высшего брзинама) obezbeđuju moćnije verzije, koja pored nekoliko kW i Nm štavžiše man, 7 Дефицит snage 1.0 TSI je izraženiji, на većim uzvišenjima. Potrošnja je oko 5,5-6 litara u proseku, dok je pri brzoj vožnji или češćoj vožnji po graste na oko 6,5-7 litara, s druge strane vožnje izvan grada znači potrošnju do 4 litra.

Рапид 1,6 TDi

Dizel motori kod Škode Rapid se nalaze ispod haube uglavnom u korporativnim vozilima od kojih se očekivalo da će imati veliku godišnju kilometražu. Двигатель 1.6 TDi Rapidu, мощность которого составляет 66 кВт и 230 Нм, мощность 77 кВт и 250 Нм. Потрошня е око 5 - 5,5 литра у нормальной употребления. Pouzdanost motora je prilično dobra, a najaktivnije komponente su uglavnom injektori koji su prilično osetljivi na kvalitet dizel goriva.

Као и код бензинских мотора такой и код дизель мотора с появлением стандарта Euro 6 новая серия EA 288 заменила старый серию EA 189. Слабый 1.6 TDI заменил три цилиндрский 1.4 TDI са 66 кВт и 230 Нм и мочний 1.6 такой 1.6 sa 81 кВт, всего 250 Нм. Među najznačajnijih promena smene generacija je vodom hlađen intercooler (intercooler) komprimovanog vazduha, novi injektori Bosch (ranije Continental - Siemens) and novi izduv integrisan u glavu motora.

У случая 1.4 TDi trocilindraša, интересный блок двигателя od legure aluminijuma (1.6 TDi ima blok od livenog gvožđa). Пречник цилиндра 79,5 мм поставляется с четвёртым цилиндрическим двигателем 1.6 TDI, диаметром 95,5 мм с двигателем 2.0 TDi. Takođe je interesantno da automatski povećava brzinu u praznom hodu na 1200 o / min. Приближно 800 обртая у мелочей, которые мне нравятся, када, которые возрождают заустави. У практики у случаю мане искусных возмещения значащих элиминированных коченя или чак гашеня мотора, иер себе повествованию брзине дешава у тренутку отпущена педаль квачила и стога, которую можно сделать, чтобы педаль воспламенилась.

Sa operativne tačke gledišta, tri cilindra, naravno, malo više prefinjena i manje i bučniji od većeg četiri cilindra 1.6 TDI, ali sve u dozvoljenim granicama. Motor radi u potpuno glatko, sa najboljom dynamic izmeu 1800 i 3000 obrtaja u minuti. Potrošnja je oko 5 litara u prosečnoj vožnji.

Menjač

U većini slučajeva, Rapid ima šestostepeni manuelni menjač sa precision i lakim hodom. Постой и DSG меняюсь в седам брзина - у случая 1.4 TSi isključivo, na 1.2 TSi i 1.6 TDi односно, 1,4 TDi за доплату. Menjač DSG karakterišu brzi odgovor, koji će zadovoljiti brzu vožnju. Све укупно гледано, код овог меняча мора се бити опрезан и ако возило има више од 100.000 км, функционирует меняча мора бити правильно провйерена. Возможна поправка на приличном скупе и мне до 1000 €.

Шкода Рапид

Škoda Rapid проблемы и квартиры

Pouzdanost Škode Rapid je na dosta dobrom nivou, a problemi se obično javljaju samo при большой километражи, lošem tretmanu prema automotivebilu или zanemarivanjem održavanja.Zahvaljujući использует komponenti Grupe, servisna mreža je veoma široka i cene usluga / delova su povoljne.

Problemi sa elektronikom vozila se javljaju retko, a problemi su u većini slučajeva rešeni u okviru garantnih Inspekcija. Unutrašnjost vozila dobro izdržala test time, prekomerno trošenje se obično javlja samo kod polovnjaka manje paženih - izgrebana površina plastike i sločno. Повремено, неисправни эл. prozori, porozne zaptivke vrata mogu da znače prodiranje vode u unutrašnjost.Повечана бука из вентиляционных отверстий обычно значи неисправность контроля поклопца циркуляции ваздуха или продор листова дрвета у подручные фильтры кабине. U slučaju verzije Spaceback-a, u prvim godinama bilo je pucanje zadnje treće kočionog svetla. Произношение это модификацияо свет и заменено светло не пуца више.

Код бензинских мотора квар лямбда зонд или неверна бомбина счешце явля када се занемаруйе редовна замена света, проблема с могже явити на вецой километражи, это доводы до снеуеджеднацкого радара - неуйеднацена радада. ходу.Код TSi motorima, когда возникает проблема с контролем, препятствующим turbopunjača, это доводы до лампочки kvar motora и prelaska motora u sigurni režim (smanjena snaga).

Код 1,2 MPi, 1,2 TSi и 1,4 TSi serije EA 111, после того, как проблема остается на рабочем месте. На održavanje lanca ima značajan uticaj redovan servis (neredovna promena ulja) i sam stil vožnje. Nepovoljan uticaj je uglavnom tzv. нежна вожня при сувише ниским обртима. U to vreme, mehanizam je najviše pod pritiskom torzionih vibracija.Проблема во времени, когда проявляется превеликим буком, paljenjem MIL lampice - диагностика мотора, проблемы в стартовании мотора или губитак снадж. Rešenje проблема je zamena pogonskog lanca (lanac, vođice, zupčanici итд.).

Kod TSI motora je ponekad problem sa tzv. прляви катализатор, это посебно важи за возе коди возе углавным мирным темпом и мотор им ради на малом брою обртая. Duža vožnja mirnijim tempom TSI motora, postoji rizik da se u katalizatoru nakupi nesagorela čađ, što ECU motora može da oceni kao grešku katalizator.Преподавание себе, дакле, с времени на время провозати автомобилей мало žešće.

Vožnjom TSI motora češće na kraćim relacijama sa hladnim motorom, postoji opasnost da se motorno ulje suviše razblaži nesagorelim benzinom, koji donosi dodatne rizike preteranog trošenja motora. Rešenje je da se povremeno automotive provoza na autoputu, или češće menjati motorno ulje.

TSI мотори это изображение после хладного старта грубого звука мотора, мане префинджености, и мане глатко убрзания.Ono je izazvano ubrzanim zagrevanjem katalizatora i povećavanjem temperature izduvnih gasova. Ovaj režim, međutim, traje samo minut i nije tehnički problem. Za novije TSI opremljene varijabilanim razvodom venta obično povećava buku nakon hladnog starta, zbog nedostatka ulja u mehanizmu regacije venta. Nekoliko sekundi nakon starta motora ulje ulazi u mehanizme i motor poćinje da radi tiše.

U slučaju dizel motora, češća vožnja na kraćim rastojanjima suočavaju se sa problemima sa EGR ventom - začepljenje (слабая снага мотора, trzanje или motor je u sigurnosnom režimu rada lamp, mojenrajedno.

U slučaju motora 1.6 TDi EA 189, može se pojaviti pukotina na hladnjaku EGR Ventila za recirkulaciju izduvnih gasova (češće se javljaju zimi, a naročito na vozilima koji, ureto zamécini) пада. Gubitak tečnosti za hlađenje može takođe se javiti na pumpi za vodu, koja se preoručuje da se promeni zajedno sa cevima, štedi rad i isbegne nepotrebne проблема.

У случаю мотора 1.6 TDi, ponekad se javlja gašenje motora, promena brzine или teži start.Razlog je obično netačan podatak senzora protoka vazduha što rezultira zamenu. Meutim, это значит, что это дешава да проблемы не постое, разлог может быть бити неадекватен фильтр за вазду (найболье е променити оригинал) или отказ от датчика температуры. Постойи и благодарен эфекат на проблему. Ažuriranje softvera zajedno sa ugradnjom ispravljača protoka vazduha u sistem za unos vazduha pre senzora vazdušne mase.

Problemi sa istrošenim injektora, motora sa common rail ubrizgavanjem su generally malo više osetljivi na kvalitet goriva, pa se preoručuje s time on the timedodati kvalitetniji dizel aditiv.Neuspeh / prekomerno trošenje injektora pravi проблема hladnog starta, nejednak-rad bučniji rad, mala varijacija brzine i gubitak snage. Loše gorivo je takođe uzrok kvara regacionog venta common-raila-a, issues su sločni kao kod pokvarenih injektora. Veća kilometraža takoe nosi opasnost od problematurbopunjača (što dovodi do povećane potrošnje ulja, unosa ulja u usisni trakt, smanjene / gubitak snage) или kontrole pritiska punjenja.

Škoda Rapid - Сервис

Pored 1.2 MPI (HTP), 1.2 TSi и 1.4 TSi (оба EA 111), оставшиеся двигатели изображены на расстоянии 160.000 км в интервале 8 лет (TDI EA189). 180.000 км и 10 лет за TDi EA 288 и 210.000 км и 10 лет за TSi EA 211. За промену уля фиксни интервал обслуживания от 30.000 км или 2 года, или цв вариабельно, када рачунар на воззрение затражи замену. За большую оперативную поезданость и дни век траянья двигателя препоручения на этом интервале замене улица скрати на максимальное расстояние 15 000 км. Фильтр за вездух има интервал замены сваких 30.000 км или 2 года, препорука за фильтром кабине на сваких 30.000 км или 1 годину. Svećice u benzinskim motorima optimno se menjaju na svakih 60.000 км. Automatski menjači (DSG) imaju interval zamene ulja od 60.000 km.

Škoda Rapid размер

Наконечник karoserije: Лифтбек Spaceback
Размеры (D x Š x V мм): 4483 х 1706 х 1459 4303 х 1706 х 1455
Međuosovinsko rastojanje

(мм):

2602 2602
Простор за пртляг (л): 550 415
Погон: перед точкови перед точкови
Запремина резервуара горива (л): 55 55

Škoda Rapid - моторы

Двигатель Запремина Код мотора Снага
1.2 TSI 1197 куб. См CBZA 63 кВт
1,2 TSI 1197 куб. См CBZB 77 кВт
1,2 1198 куб. См CGPC 55 кВт
1,4 TSI 1390 куб. См CAXA 90 кВт
1,6 1598 куб. См CFNA 77 кВт
Двигатель Запремина Код мотора Снага
1.6 TDI 1598 куб. См CAYB 66 кВт
1,6 TDI 1598 куб. См CAYC, CLNA 77 кВт

ŠKODA Rapid 1.6 TDI - ТЕСТ

Škoda Rapid cena polovnjaka - pregled polovnjaka


.

Смотрите также

     ico 3M  ico armolan  ico suntek  ico llumar ico nexfil ico suncontrol jj rrmt aswf