logo1

logoT

 

Логан или шкода октавия


Сравнение Renault Logan и Skoda Octavia – что лучше

Общая информация

Renault Logan

2018 г.в.

Skoda Octavia

2013 г.в.

Средняя стоимость

500 000 – 600 000 р

900 000 – 1 200 000 р

Объем багажника, л

Третий ряд сидений

Для кого

не имеет значения

не имеет значения

Родина бренда

Франция

Чехия

Размеры авто и элементы

Колесная база, мм

Размеры колес

185 / 65 / R15

195 / 65 / R15

Угол въезда, градусы

Технические характеристики

Снаряженная масса, кг

Передняя подвеска

независимая, пружинная

независимая, пружинная

Задняя подвеска

полунезависимая, пружинная

полунезависимая, пружинная

Передний подлокотник

Регулировка руля по углу наклона

Регулировка руля по вылету

Ходовые характеристики

Расход топлива в городе, л/100 км

Расход топлива по трассе, л/100 км

Расход топлива в смешанном стиле, л/100 км

Объем топливного бака, л

Запас хода с полным баком, км

Максимальная скорость, км/ч

Время разгона до 100 км/ч, с

Привод

передний

передний

Блокировка дифференциала

Понижающая передача

Коробка передач

опционально

опционально

Параметры двигателя

Расположение двигателя

переднее поперечное

переднее поперечное

Экологический стандарт

Объем двигателя, мл

Крутящий момент, Н*м

Количество цилиндров

Число клапанов

Рекомендуемое топливо

Гибридная силовая установка

Электрический двигатель

Запас хода на электричестве, км

Время зарядки от сети 220В, ч

ŠKODA OCTAVIA | Новый модельный ряд 2020

{code: xml} {код}

Logo Škoda
Представляем семейство ŠKODA
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
.

Škoda Octavia 1 1996. - 2010.

Škoda Octavia 1

Prva generacija Škoda Octavia hečbek я представлен 1996. i odmah je privukla štedljive Evropljane. 1997. je представлена ​​karavan verzija. У наредним годинама проширен е асортиман автомобиль, понужен е караван са погоном на сва четыре точки и спортивная версия RS.

Годин 2000. Škoda Octavia пролази рестайлинг, благо освежение, нови преднджи део (браник, маска хладняка, предня светла), али и задни браник и нова задня светла у црвеной и белой дизайн са съемный.Škoda više ne koristi za označavanje nivoa opreme oznake LKS, GLKS и SLKS, već nova imena Classic, Ambiente и Elegance.

Я представил и выпустил у продажи Škoda Octavia II 2004., производство Škoda Octavia I je nastavljena do 2010. Появился новый продукт, генерация поколения Škoda Octavia, Škoda Octavia, я предлагала новую модель автомобиля. Jeftiniji и imao nekoliko nivoa opreme i motora.

На почту проекта на платформе VW Golfa 4 и питали, что у меня есть возможность исказить его.Само погледайте это су урадили на Шкода Октавиом, это автомобильный коди може да видети и данас на сваком стоянке, такси стаялишту или у великим подземным гаражама.

Volkswagen je želeo na tržištu automotive koji će Privući sve one kupce, koji iz nekog razloga nisu kupili VW Golf. Značajno smanjenje troškova proizvodnje kroz razmenu tehnologije sa fabrikom autombilima u Volfsburgu i limuzina tip karoserije. Се исплатило.

Ne dešava se često da samo jedan model promeni kompletnu sliku odreenog proizvoača.Управление такав модель Je Škoda Octavia. Ona je stvorena da razbije sve predrasude o Škodi kao automotivebilu само за Češku i one da ne može da se kupi dobar auto po još boljoj ceni. Sada se možemo reći da je to potpuno uspela.

Zbog dugog perioda proizvodnje mogu se naçi polovni automotivebili sa много различных нивоа действия. У основы су само предній ваздушни jastuci i ABS sistem. Tu su i modeli sa bočnim vazdušnim jastucima i delimično sa kontrolom elektronske стабильности - ali kupac ne bi trebalo očekuje da je ta oprema dostupna u svakom modelu.

Do današnjeg dana, uživa dobru reputaciju, čak i na tržištu polovnih automotivebila. Odlučuje činjenica da motori, menjači, komponente vešanja i većina other delova dolaze iz Nemačke, где su prethodno bili testirani u VW i Audi modelima.

U testovima sudara, Euro NCAP institut Škoda Octavia sam dobio rezultat od 4 zvezdice.

Škoda Octavia - это хэтчбек, доступный для детей и взрослых. Škoda Octavia karavan - это доступна у небольшого количества людей с погоном на четырех точках.Ukoliko izaberete Škoda Octavia nemojte očekivati ​​da će te dobiti sportistu, osim u slučaju motora RS.

КОМФОР - Škoda Octavia

Шкода Октавия

Старый стиль, модель Škoda Octavia, где можно найти новые модели и новые модели. Нет, ово не значи да е старая Škoda Octavia ružna. Напротив.
Još uvek je atraktivnog izgleda, a sama praktičnost i njena upotrebljivost su na vrhunskom nivou.Gepek je veliki, mesta ima dovoljno za pet odraslih osoba, jedino će viši putnici na zadnjoj klupi imati malo проблема са смештаньем ногу. Kada se zagrebe ispod površine enterijer Škoda Octavia podseća na Golfa. Komandna tabla je pregledna, a kvalitet sedišta je na visokom nivou i teško se oštećuje. У изради Октави су употреблены квалиетни материяли што нам говорят о ньеной найбольной особини, а к е трайность.

To, naravno, govori o dugotrajnosti istih i o samom kvalitetu izrade koji je na nemačkom nivou.Седишта су довольна удобна и за духа пути, а по граду е импресивна лакоча койом се ова Škoda Octavia probija kroz gužvu.

2000. Škoda Octavia je modernizovana, рестайлинг. Spoljašnjost automobila je neznatno promenila, ali viši kvalitet završne obrade materijala, bolje konturama sedišta, bogatija paleta opreme i osveženi motori veoma pozitivan uticaj na ukupnu automotive percepcijubila.

Škoda Octavia 1 ima dimenzije dužina 4511 мм, širina 1730 мм, visina 1430 мм. Uprkos tome, unutrašnjost Škoda Octavia ne može nazvati prostrana, ali sve nadoknađuje kapacitet prtljažnik.Код Škoda Octavia limuzine gepek je u stanju da primi čak 528 l, a obaranjem naslona zadnjih sedišta prtljažnik poraste na 1330 litara.
Kao veliki potez pokazalo se lansiranje Škoda Octavia karavana, koji je predstavljen 1997. Ovde je na raspolaganju vozača prtljažnik kapaciteta 548 l i obaranjem zadnjeg sedišta kapava do 1512.

Ponašanje Škoda Octavia -je je jednostavno, bez obzira na verziju i motor. Серво и подъесив волан доприноси овоме.

Karoserija Škoda Octavije je pocinkovana.Ra se prvo pojavljuje na vratima prtljažnika, u blizini hladnjaka i na rubovima zadnjih braika.

ДВИГАТЕЛЬ - Škoda Octavia

Шкода Октавия

Trebalo bi izbeći najmanje motore kao što je 1,4L benzinac sa 60 KS i 75 KS koji sa velikom mukom izlazi na kraj sa težinom ove limuzine. У караван вариантов čak nije ni predviđen kao opcija. Следи 1,6 на 100 KS, оптимальный выбор, один из двух бензиновых двигателей на 115 KS коди, который показывает, как работает двигатель и двигатель.

Benzin 1.6 MPI: не шокантно технические софистициран, нити припада группы экстремно энергетски эфкасных мотора. Donekle arhaičan motora, međutim, jednostavan servis, ne zahteva upotrebu skupih ulja. Мотор развия 102 KS и 148 Нм. Deklarisana prosečna potrošnja goriva je 7,7 л / 100 км. Ovaj motor je 2000. promenjen je sa motorom 1.4 16V 75 KS, što je suviše slaba za ovaj automotive.

1.6 бензински мотор, это всегда познать из Фелиция и многих других (старых) Volkswagen модель.55 KW / 75 KS snage motora sa livenog gvožđa blok bio dovoljan samo za miran vožnju sa relativno teškom Octavia (скорость до 100 км / ч за 14,4 с, максимальная скорость 170 км / ч).

бензински мотор 1,8 литрски, снадж од 125 кс, турбо 150 кс. Verzija RS sa 180 KS.

1996. бензинский мотор 1.8 20V, развитый в одной стране немачких инженеров из Аудия, слитый с Феррариевым двигателем V8 на 5 вентиляции по цилиндру (три использования и два выпуска). Da bi imao bolje vrednosti dodat mu je dodatni varijabilni usis.Мотор запремине 1781 куб.см, имао 92 кВт / 125 KS и обртни момент 170 Нм при 4100 обр. / мин. Škoda Octavia в Нжиме до 201 км / ч и убегает от 0 до 100 км / ч за 10,9 с, все у пракси биовеома жедан.
1.8 20V турбомотор мощностью 110 кВт / 150 KS. Предназначение двигателя «Турбо» для максимального обртни момента 210 Нм при 1750 обр. / мин до 4600 обр. / мин. Максимальная скорость составляет 216 км / ч от 0 до 100 км / ч может быть Škoda Octavia 1.8 T за 9,0 секунды. На 100 км званично троши у просеку само 7,9 литра, мада у практики до Дже до 2 литра више.
Verzija RS, двигатель 1,8 T с двигателем мощностью 132 кВт / 180 KS (od modelske godine 2003., takođe dostupan u karavanu) je najbrži serijski automotive napravljen u Škodi do tada, jer ide do 235 km / h, a убрзава от 0 до 100 км / ч на 7,9 с посебном моделе Škoda Octavia RS WRC Edition.

Najveći benzinski motor je imao kapacitet od 2 litra i snage 115 KS.

Škoda Octavia 1.9 TDI - это самый надежный мотор за другой автомобиль. Ako ste u potrazi za dizelom, ova jedinica bez obzira na varjante kapaciteta će biti veoma dobro rešenje.Али imajte na umu da, uprkos velikoj kilometraži koju može preći, motor ima проблема с отказом от turbo punjača, prestankom rada remabdevanja ECU motora i prestanak rada relja grejača. Mnogo više je izdržljiv motor SDI, ali on zauzvrat ima loše performance.

Motori 1.9 SDI на 68 KS и 1.9 TDI версия на 90 KS, 101 KS, 110 KS и 131 KS. TDI motori daju pristojnu dinamiku i u stanju su da zadovolje umerenu količinu potrošnje goriva, ako vozač vodi računa o turbo punjača, oni lako mogu da ostvare kilometražu od 400 000 km.Škoda Octavia 1.9 TDI ради врло пристойно. To je veoma dinamičan motor koji se odlikuje niskom potrošnjom goriva.

Код дизела, предварительно слитая из VW концерн. 1,9 SDI на 68 KS требуется только для того, чтобы его можно было использовать, чтобы предварительно доказать и показать 1,9 TDI на 90 или 110 KS. Jeste malo bučniji ali će vas impresionirati mala potrošnja, jeftino održavanje i dugotrajnost. 90 KS 1.9 TDI troši 5,3 л / 100 км, код njega nisu montirani turbo punjač promenljive geometrije i plivajući zamajac.

1,9 TDI с турбонаддувом с различной геометрией и мощностью 81 кВт / 110 л.с. и 235 Нм обртного импульса. Мотора запрошена на убирающуюся помпу с двигателем (1.9 TDI PD) с мощностью 96 кВт / 130 л.с. и максимальным крутящим моментом 310 Нм при 1900 обр. / мин., в сочетании с постоянным изменением.

Benzinski motori pređu preko 200000 km bez remonta motora, dizela pređu najmanje 400000 км.

U ponudi su tri menjača 5 i 6 stepeni manuelni i 4 stepeni automatski menjač.

Suspenzija Škoda Octavia je jednostavna, ali veoma izdržljivo rešenje - napred MacPherson и torzija pozadi.

Šasija Škoda Octavia je otporan na loše puteve, a u slučaju oštećenja popravke ne koštaju mnogo. Suspenzija ovog modela je izuzetno jednostavna, izdržljiva i jeftina za popravku.

Škoda Octavia - История модели:
1998. Представлена ​​новая Škoda Octavia. Benzinski motori 1.6 i 1.8, kao i 1.9 TDI sa 90 KS и 110 KS. Paketi opreme нос имени LXi, SLX i GLX.
1999. Представлены новые моторы i до 1.8 Turbo (150 KS), 2.0 benzinac и 1.9 SDI sa 68 KS.
2000: рестайлинг модели Škoda Octavia. Пакеты лучших преимуществ для Classic, Ambiente и Elegance. У понуди и нов мотор 1.4 sa 75 KS.
2001. Представлена ​​Škoda Octavia караван с 4 × 4 погоном, као и 1.8T VRS на 180 KS.
2002. Представлен караван VRS.
2004. Представлена ​​Škoda Octavia 2.

КВАРОВИ - Škoda Octavia

Ako je vozilo dobro održavano, servisni troškovi mogu da se drže na relativno niskom nivou.Ozbiljne mehanički kvarovi koji će onemogućiti vožnju vozila su retki. Češće zafrkavaju električni kvarovi, centralno zaključavanje i podizači prozora.
Škoda je, prema anketama, trenutno jedan od pouzdanijih proizvoača automotivebila. Од проблема может быть оценен квар EGR вентиляция на jačem од два проекта što uzrokuje povećanu potrošnju и osetno manju snagu motora. Još jedan od проблема кода turbo dizela može biti zaprljanost, pa i отказ turbo usled neredovne zamene motornog ulja, pa ovaj podatak treba proveriti pri kupovini.
Ako se odlučite za neki od benzinaca, proverite da li je zupčasti kaiš redovno menjan i pazite, ako uzimate one najjače. Imajte na umu da su žustro voženi pa dobro proverite kvačilo, diskove i znake pretrpljenog sudara.
Takođe obratiti pažnju da li iz menjača curi ulje. Takođe, trebalo bi da proverite stanje karter, što je pledica suviše niskog položaja motora, da nije karter zakačen o ivičnjake.

Устранение проблем с лямбда-зондом, код бензинских моделей.

Доступные проблемы с квартирным пластичным шпангоутом на бензинском двигателе 1.4 и 1.6.

Kvačilo se brzo troši kod 1,6 benzinaca. Квачило на дизель и 1.8 бензинском двигателе су много трайний.

Motor 1.8 Turbo motor ne pripada najpopularnijim na tržištu, ali svakako mogućnost vožnje Škode Octavia sa moćnim benzinskim motorom je primamljivo, pogotovo što sasvim lako da se poveća snagaak T 200 K за 150S. Али imajte na umu o svojim typeičnim greškama: kvarovi bobina i lanca bregaste osovine. Овай мотор има компликовану, главу и не толерише снабжение газом.

На бензинским мотором, више изображения на 1.8Т 20В доводы до четырех квартир MAF сенсора и кварова вместе или више бобина.

Kod 1,8 20V бензинского мотора после проблем с радом насосом за воду, коди могу да изазову использовать zupčastog kaiša и uništavanje motora. Проблема, которая возникает в типах насосов за воду, када су ротора направляет од гуме или пластика, насос в металлическом роторе касние нису имали ови проблемы.

Zupčastog kaiša na 1,8 motorima do 80000 km, ako pukne zupčasti kaiš havarija motora.

U 1,8 20V дизель и TDI motora preoručuje se za redovnu zamenu svih kaiševa, zatezača i pumpi za vodu, jer postoje slučajevi teškog oštećenja motora usled samo delimične zamene element pojedinih. Štaviše, kupac treba pažljivo da razmotriti da li su intervali za zamenu zupčastog kaiša ispoštovani. Ako ste у nedoumici kada je menjan zupčasti kaiš i elementi razvoda, zamenite ih, postoji rizik od oštećenja motora.

Česti kvarovi temperature senzora, problem se javlja češće na TDI motorima.

Za iznenadne prekidestruje i nepouzdan rad dizel motora 1.9 TDI (110 KS) obično je izazvano greškom u ECU jedinici motora, problematične jedinice obeležene (038.906.018 BM) treba zameniti. Sa novim.

За возмещение в TDI дизель моторима, после того, как появятся новые губы двигателя, за то, что наверху кривые следы факторов: нередовно одржаванье, због старог улья долази до заглавливания турбо-паяца. магнитная вентиляция системы рециркуляции ОГ, пукотин и вентиляция, вентиляция и вакуумная турбина, заглави полуга, коди солевой раствор или оптимизированный турбо-пулемет, выбираются так, чтобы не использовать вакуумные системы за контрольную раду (оптимизировать) турбину, которая устраняет проблемы с ЭБУ 1,9 TDI 130 KS) проблема на праве бризгальке, вариабельная геометрия турбо пуняча и плавуча замайца од скупых кварова являю се последние два.
Великий недостаток TDI motori su takođe bučnost, koji posbno u praznom hodu može da izazove glavobolju.

Проблемы с двигателем ECU у Većini 110 KS TDI, это не случайная ошибка, которая появляется у других версий.

EGR Ventil blokiran
Проблема: EGR vent je sklon da bude blokiran dovodi do gubitka snage i grubog rada motora na praznom hodu, primetan nedostatak ubrzanja.
Решение: Skinuti EGR vent i očistiti ga.

Посебно код старых TDI мотори постоянная тенденция лечения улица.

1,9 TDI мотор страда протокомер, препорука редовна угдня оригинальных фильтров вздуха.

Мотор 1,9 TDI. Модели из прямых годов выпуска, проблемы с выпуском 109, который используется для двигателя ECU, когда запускается двигатель, который не запускается. Это может быть так, что вы хотите, чтобы этот двигатель угаси у вожжи, когда отказался от ссылки 109. Это приложение дает контакт не светли лампика грешке мотора, релей 109 отказ и блок управления двигателем не добивается струю.

Стол для инструментов Česte kvarovi, обычно стол для инструментов hladnih spojeva na elektronici.

Uobičajeni problemi sa nefunkcionisanjem daljinskog centralnog zaključavanja, zbog kvara modula.

Кварови подбора прозора и система центрального подключения я познать готово свим коридора овога модели.

Zadnji brisač može otpasti.

Zadnja svetlosna jedinica povremeno ne radi, zbog problem u konektorima.

Konektori za vazdušne jastuke su loše urađeni pa se lampica upozorenja za vazdušne jastuke često pali.

Модели с получением производства для решения проблемы с ремеником компресора клима урея.

Voda curi u putničku kabinu kod nogu
Задача: Komora za odvod kišnice može da se začepi lišćem, что dovodi do curenja vode kod suvozačevih nogu. Комора се налази поред механизм брисача прозор испод ветробранског стакла.
Rešenje: Deblokada rupe na komori će omogućiti da se iscuri voda kroz rupe, umesto da curi u prostor kod suvozačevih nogu.

При коченю на великим брзинама вибрация предних дисков, разлог велика толерантность приликом изради диска.

Problem sa petim cilindrom prilikom kočenja zadnjih točkova, na tehničkom zadnji točkovi slabije koče, često baš zbog petog cilindra.

Vešanje gumice balans štangle se brzo pohabaju, brzo stradaju i šolje amortizera.

Opoziv - Škoda Octavia:
25.06.2001. Moguće curenje goriva na rezervoaru za gorivo.
10.05.2002. Проблема с системой ABS.
26.03.2003г. Greška u vakuumskom cevi servo upravljač, koji ima Potencijal da procuri.
31.03.2003г. Greške prilikom instaliranja zadnjeg brisača u limuzinama.
26.08.2004 Грэшка у ожиченю бочих ваздушных ястука.

Škoda Octavia - Pre kupovine treba znati:
- motori, svi VW motori su generalno dobri, ali izbegavajte spore 1.4 я 1.9 SDI. Таким образом, проверьте двигатель 1.8 и 2.0, и вы можете использовать его в других целях, чтобы решить эту проблему.
- enterijer, pogledajte stanje zadnjih sedišta. Ukoliko su u lošem stanju znači da je auto bio puno eksploatisan.
- auspuh, sistem izduva česta pojava rđe.
- ime Škoda nikada nije привлекло лопове, па вечина автомобильная коди сэ возе код неби требало имати криминальную прошлость.

ЗАКЛЮЧАК

Ukoliko nikada niste vozili Škodu, možda je sada pravo vreme za to.Škoda Octavia у лимузина и караван, верзий прав су слике, как е чешкой ткани кренула на боле. Vožnja Octavije je gotovo bez reči, стабильность baš onakva kakva se očekuje, a performance su dobre čak i kod TDI modela. Nemojte misliti o Octaviji kao o Škodi. Ovo je nov auto i nema nikakve veze sa prošlošću. Mislite o Octaviji kao o velikom, dobrom i jeftinom porodičnom autombilu sa dobrim voznim karakteristikama i performanceansama.

Prihvatljiv dizajn, dizel motor pod haubom i široka dostupnost jeftinih rezervnih delova.To mora biti Škoda, auto koji je za ljude sa praktičnim приступом к жизни.


Polovnjak Škoda Octavia cene - предварительная версия


.

Škoda Octavia 2004. - 2013. | MLFREE

Škoda Octavia

Škoda Octavia druge generacije je odličan polovan automotive, ali i stariji primerci još uvek dobro drže cenu iako je restilizovana verzija već predstavljena. Прилично поуздана и качественно изображена, а также со слабым основным мотором и без много додатне опреме у классических версий. Проверьте када е менян зупчасти кайш, посебно на 1.4 бензинку, куренье вода у кабину и гепек, а дизели често троше улье использовало велике километраже.

ИЗГЛЕД

Škoda Je i Definitivno skinula sa sebe imidž automotivebila koji smešno izgledaju i očajno vuku. Naravno, za ovo je zaslužan Volkswagen, a novi model Octavia je jedan od pželjnijih polovnjaka, pogotovo ako nemate dovoljno novca za Passat-a.

Ova generacija Octavie je bazirana na šasiji Golf-a V я представляю скорость исти užitak u vožnji. Uvek sa sva četiri točka na zemlji, odlučno ulazi u krivine i ne naginje se previše. Možda jedina mana ide volanu koji ne daje baš odziv kakav bi smo želeli.

Mesta ima dovoljno za pet odraslih osoba, a bez obzira što je šasija pozajmljena od Golf-a, gepek je ogroman. Kabina je dobro ušuškana pa je buka vetra i motora svedena na minimum. Sve ostalo uliva utisak dugotrajnosti iako je možda kabina mogla da bude malo interesantnije dizajnirana.

seto se nove opreme tiče, izbegavajte Classic koji nema baš puno dodataka. Naš izbor ide Ambiente ili, ako imate novca, Elegance modelu.

МОТОРИ

Najmanji benzinac ima samo 1.400 kubika и muči se i kad auto nije pun, pa ga obiđite u širokom luku. 1,6 FSI bi, što se nas tiče, bio najekonomičniji izbor. Zafali му snage ponekad ali u većini slučajeva je ima taman koliko treba. Уз к, просечно повыси само 5,5 литра безоловног бензина. Pored njega, za ljubitelje malo brže vožnje, tu su i 2,0 FSI, 1,8 TSI и 2,0 TFSI vRS motori od kojih last ima preko 200 conjskih snaga.

1,9 i 2,0 turbo dizeli su najrasprostranjeniji i najcenjeniji pa budite spremni da platite i malo više za polovnjaka sa ovim motorom.Manji, prema fabričkim podacima, potroši samo 4-литровый евро дизела на сто километара это представляет феноменалан результат. Ипак, идеальные условия вожение себе реткость у створном свете.

Ponuda motora je raznovrsna, au Europi dostupni od benzinskih motora su 1.2 TSI / 105 KS, 1.4 MPI / 75/80 KS, 1.4 TSI / 122 KS, 1.6 MPI / 102 KS, 1.6 FSI / 1 15 KS, 2.0 FSI / 150 KS te 2.0 TFSI vRS / 200 KS.
Potrošnja benzinaca se kreće od 5,7-7,8 л / 100 км.

Из двигателя двигателя доступны на 1.6TDI DPF / 105 KS, 1.9 TDI в 105 KS, 2.0 TDI DPF в 140 KS, 2.0 TDI в 136 KS и 2.0 TDI DPS vRS в 170 KS.
Potrošnja dizelaša kreće se od 5,4- 6,3 л / 100 км.

КВАРОВИ

Uprkos nemačkom kvalitetu, bilo je određenih pritužbi на otpadanje raznih delova unutrašnjosti, pa обратите pažnju na svaku sitnicu pre kupovine.

Svi motori, osim 1,6 и 2,0 FSI modela zahtevaju redovnu zamenu zupčastog kaiša na svakih 100000 km или четыре года, па se raspitajte код prethodnog vlasnika da li je na ovo rađenože ha dovés do jer aa мотору.На ово е посебно осетлив 1.4 агрегат.

Dizelaši znaju da potroše malo više ulja, posbno ako su dosta prešli, pa pogledajte nivo pre kupovine. Bilo je i pritužbi na curenje vode u kabinu i gepek pa pregledajte ispod tepiha.

Предности - Škoda Octavia

  • Moderan, elegance и zreliji izgled
  • Доброе исполнение мотора
  • Prostraniji u odnosu na prethodnu generaciju
  • 4 × 4 погон доступан
  • Разновршна понуда мотора

Грива - Škoda Octavia

  • Добавить в корзину
  • «Тупи» ​​управляет
  • Slaba zvučna izolacija kod većih brzina
  • 2.0 TDI дизельски мотор и проблема с четырьмя квартирами главного мотора, кварцевыми инжекторами и насосом common-rail
  • Код 1.9 TDI дизель мотора квар на кучишту помпа горива (curenje goriva)
  • Код неких моделей, как быть, конденсация у света
  • Često se kvari brojač kilometara pri čemu treba menjati celu instrument tablu
  • Često se kvari EGR vent, зачепи с након 80 000 преных километров
  • Код svih modela pada fleksibilnost motora, проблема решена ponovnim programiranjem elektronike
  • Često nepravilna optika na točkovima što dovodi do bržeg trošenja guma
  • Neki modeli su obojeni nekvalitetnom bojom, posbno kod retrovizora, što dovodi do ljuštenja i napuhavanja boje
  • Šumovi kod bočnih prozora kod brzine veće od 80 км / ч
  • Sedišta su sklona habanju

Извори:
автоблогран.wordpress.com
auto-mane.com


Об авторе

Младен

Привет, меня зовут Младен, и я автолюбитель. Я начал этот блог много лет назад, чтобы помочь единомышленникам делиться информацией о последних автомобилях, идеях по обслуживанию автомобилей, информации о подержанных автомобилях, экзотических автомобилях и автомобильных технологиях. Вы найдете полезные статьи и видеоролики о самых разных автомобилях - Audi, Mercedes, Toyota, Porsche, Volvo, BMW и многих других.Напишите нам, если у вас есть что рассказать о последних автомобилях или о том, как сделать старые автомобили более эффективными, или просто сказать привет!

.

Ismerje - мегапиксельная ŠKODA Octaviát!

Fontos tájékoztatás

Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos мотор-Valto variációk ideiglenesen ного érhetőek Е.Л., AZ új járművek típusjóváhagyásában AZ üzemanyag-fogyasztás ÉS а szén-диоксид-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, A ВОПЬЕТ (Woldwide Гармонизированной света Процедура испытания автомобиля) Altalanos bevezetése következtében.Rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén máseközkakereskeres.

.

Смотрите также

     ico 3M  ico armolan  ico suntek  ico llumar ico nexfil ico suncontrol jj rrmt aswf