logo1

logoT

 

Масло шкода рапид


Какое масло выбрать для двигателя Skoda Rapid

Замена моторного масла Skoda Rapid предусмотрена каждые 15 000 км или каждое плановое ТО. Однако зачастую, многие автомобилисты производят замену масла в двигателе чаще — каждые 8-10 тыс км и это правильно. Чем чаще производится замена масла, тем лучше для двигателя.

Какое моторное масло выбрать для двигателя 1,6 литра

Для 1,4-литрового 122-сильного бензинового двигателя TSI, 1,2-литровых бензиновых моторов TSI в версиях 86 или 105 лошадей и для 1,6-литрового 105-сильного дизеля TDI используется синтетическое масло VW long Life III 5W-30.

Для более мощного 1,6-литрового атмосферного мотора мощностью 105 лошадиных сил и 1,2-литрового атмосферного двигателя мощностью 75 лошадей, то в них льют масло VW Special Plus 5W-40.

С завода Rapid комплектуются оригинальным моторным маслом Volkswagen, имеющее допуск 502 или 504. При замене масла при плановом ТО, в сервисе вам могут предложить и другие варианты моторных масел.

Моторные масла для Skoda Rapid

  • Mobil1 ESP 5W-30
  • Addinol Giga Light MV 0530 LL 5W-30
  • Xado 504/507 5W-30
  • NGN Emerald 5W-30
  • Orlenoil Platinum Maxexpert V 5W-30
  • Lotos Quazar LLIII 5W-30
  • Motul Specific 504/507 5W-30
  • Fuchs Titan GT1 PRO C-3 5W-30
  • Elf Solaris LLX SAE 5W-30
  • Total QUARTZ INEO Long Life 5W-30
  • Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W-30
  • Shell Helix Ultra ECT 5W-30
  • Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30
  • Neste City Pro W LongLife III SAE 5W-30
  • Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
  • Gulf Oil Gulf Formula GVX 5W-30
  • Eurol Syntence Longlife 5W-30
  • Castrol Castrol Edge 5W-30 LL
  • BP Visco 7000 Longlife III 5W-30
  • Aral SuperTronic LongLife III 5W-30
  • Redline Euro Series 5W-30

Заправочные объемы моторного масла для Skoda Rapid

  • 1.2 (CGPC) — 2,8 л
  • 1.2 TSI (CBZA, CBZB) — 3.9 литра
  • 1.4 атмосферник — 3,2 л
  • 1.4 TSI турбо (CAXA) — 3,6 л
  • 1.6 (CFNA) — 4.5 литра
  • 1.8 TSi — 4.6 л

Следуйте рекомендациям завода изготовителя и заливайте только рекомендованные, а главное качественные моторные масла.  Тогда мотор вашей Skoda Rapid будет служить долго.

Ресурс моторного масла

На срок службы и ресурс моторного масла влияет частая эксплуатация по городу, простой в пробках, когда двигатель работает на холостую, в этом случае ресурс масла сокращается.

Вода наносит сильный вред моторным маслам.

Попадая в него в соотношении 0,2 % вода начинает быстро разлагать существующие в ней присадки. Далее при работе двигателя с таким маслом в трубках и каналах мотора забиваются густыми отложениями. В дальнейшем это приводит — к поломкам деталей в двигателе!

Проверяем состояние моторного масла

Проверить качество моторного масла в двигателе достаточно легко. Вытаскиваем щуп и капнем капельку масла на белый лист бумаги. Ждем 15 минут и анализируем. Капля масла должна быть не менее 3 см в диаметре.

Škoda Rapid (2012-2019) - Половняк, искуства, мотори, проблемы

Шкода Рапид

Škoda Rapid има задатак да попуни яз изменю Škode Octavie и kompakt Fabije. Škoda Rapid nudi konzervativniji i jednostavan dizajn, gotovo običan enterijer. Bilo je malo проблема u početku, ali s time Rapid je našao svoje mesto na tržištu. Rapid je klasična Škoda koju krakteriše kvalitet, performance, dobre vozne karakteristike, primerna ergonomija and praktičnost koja je neophodna za svakodnevno putovanje.

Škoda Rapid nudi veoma dobre vozne karakteristike.

Škoda Rapid - История

Škoda Rapid sedan verzija je javnosti na sajmu automobila u Parizu u jesen 2012. Pod haubom je imao u ponudi četiri benzinaca i two dizel motora. Основа бензинового двигателя 1,2 MPi (55 кВт) в трехцилиндровом двигателе, после турбины бензинового двигателя 1,2 TSi с мощностью от 63 кВт или 77 кВт, с высокой мощностью бензинового двигателя с четырехцилиндровым двигателем 1.4 TSi с установленной мощностью от 90 кВт.Dizel motore представляет четырехцилиндровые двигатели 1.6 TDi у двух двигателей мощностью от 66 до 77 кВт. Od menjača u ponudi je petostepeni manuelni, u slučaju jačeg 1,2 TSi, šestostepeni manuelni. За двигателем 1,2 TSi 77 кВт и 1,6 TDi 66 кВт, доступен 7-ступенчатый DSG, у случаю 1,4 TSi, DSG на 7 баллов из комплекта. U ponudi su tri nivoa opreme: Active, Ambition i Elegance. Произношение это такое pripremio tzv. зеленый пакет под названием Green Line, пакет с включенной системой старт-стоп, подождите, пока не отпустите котрляня.. .

Sredinom 2013. godine produžena je paleta opreme, uključujući ksenonske prednje farove. Одни из понуди друга верзия караосерие названа Rapid Spaceback, длина от 4304 мм, 179 мм крача у одного на версию компакта, другого размера, исключить менуосовинским растяжением непроходимой кости. Sa dolaskom Euro 6 standarda u jesen 2014., ponuda motora je značajno promenjena. Одну из основных трехцилиндровых двигателей 1.2 MPI 55 кВт, 1.2 TSI stariji motori (EA111) и замену новой серией 1.2 TSI EA 211 мощностью от 66 кВт до 81 кВт. 1.4 TSi dolazi sa istih 92 кВт. У случайного двигателя двигатель заменен после 1.6 TDI (EA 189) с новым турбодизелем двигателя у новой серии EA 288. Троцилиндраш 1.4 TDI мощностью 66 кВт, следы 1.6 TDI мощностью 85 кВт. Новые седельные двигатели DSG доступны на 1.2 TSi 66 кВт, 1.4 TDi 66 кВт, и старые DSG и на 1.4 TSi. В появившемся Spaceback произведен ваш спортивный пакет Монте-Карло. У года 2015, Понуда Spaceback я ScoutLine предлагает лучшие условия.

U proleće 2017.година, произведен я представио редизайнирану Шкоду Рапид. Ispod haube, novi trocilindarski TSi dolazi u dve varjante snage od 70 i 81 kW, zamenjući 1,2 TSi (66 i 81 kW). U slučaju šasije, napravljene su manje izmene kako bi se poboljšala udobnost vožnje na lošijim putevima i smanjila buka guma.

Škoda Rapid искуства мотори

Мотори - Škoda Rapid

Rapid 1,2 МПи (HTP)

Основа Понуде и Стари Познати Бензинак 1.2 MPi (HTP) обеспечивает максимальную мощность 55 кВт и 112 Нм обртного импульса. Яко 1.2 MPi (HTP) не обладает большой популярностью, сейчас это качество да током времени, когда произойдёт мотор значайно поболйшао и возможно качество и поузданость. Последним развитием ПВТ можно воспользоваться и издать, но теперь контролю за соединением и улучшаем Start Assist. U praksi, trocilindarski motor ima relativno dobar dizajn i zvučni efekat motora pod opterećenjem i pri većim obrtaima takođe je poboljšan. Što se tiče dinamike, ova motorizacija je najpogodnija za vožnju po gradu i okolini sa manjim opterećenjem vozila.Код уравнотажене может быть потрошня горива од око 6 литара биче добра, мотор это такое бити врло добар у смислу поузданости.

Быстрый 1,2 TSI

Знаете ли вы, что работает над оптическим двигателем с турбонаддувом на четырех цилиндрах 1.2 TSI, которые доступны у двух двигателей мощностью 63 кВт (160 Нм) и 77 кВт (175 Нм). Obe verzije 1.2 TSI obezbeđuju постоянную динамику восстановления. Motori rado odgovora na pritisak na pedalu gasa, spreman da ubrza od oko 1400 obr / min and vuče do 5000 obr / min, dok je subjektivno najbolja prilika postavljena u rasponu od 2000 do 4500 obr / min.Просечна потрошня у просеку износи око 6 литра. Međutim, uz značajnije povećanje potrošnje, važno je predvideti bržu vožnju autoputem, gde motor već obogaćuje mešavinu sa većom proporcijom benzina radi hlaenja katalizatora, što dovodje odi do povećnja. Kod veće brzine, morate se naviknuti na veći nivo buke motora.

Škoda Rapid Je dobio poboljšani 1.2 TSi motor koji uključuje snažniji i trajniji lanac, uključujući i druge komponente. Sve u svemu, ovaj motor kao pogon pruža pistojnu dinamiku vožnje pri razumnim nivoima opterećenja.

Быстрый 1,4 TSI

Najsnažniji benzinski motor 1.4 koji daje 90 kW i obrtni moment od 200 Nm. Performanse motora poboljšavaju i brzi DSG menjač sa sedam brzina. S druge strane, teranje motora iznad 4500 o / min nema mnogo smisla, jer se ne dobija očekivana snaga, pravi se buka i potrošnja se znatno povećava. U normalnoj vožnji, potrošnja se održava na oko 6,5 litara, što se značajno povećava samo sa češćom gradskom vožnjom i bržom vožnjom autoputem. Sa stanovišta pouzdanosti, najveća slabost motora je razvod motora, što se odražava povećanjem buke, zanemarivanjem problem, dolazi do problem sa pokretanjem motora, radom motora or tabi se lampica na greškeli.

Появом стандарте Евро 6 эмиссии издувных газовых двигателей испод хаубе долази новой серии бензинских двигателей E.A. 211 1.2 TSI sa 66 кВтили 81 кВт и 1.4 TSI snage 92 кВт. Motori serije EA 211 uključuju sistem varijabilnog sistema 16 venta koji se pokreće zupčastim kaišom. У главу су ugrađeie novi izduvi, što значи efikasnije hlaenje izduvnih gasova. Na velikim opterećenjem (npr. Brzo vožnja na autoputu) nije više requirebno dodavati katalizatoru povećanu količinu goriva, koja ima pozitivan efekat na potrošnju goriva.Motori se odlikuju tihim radom i prefinjenošću, relativno brz odgovor na pritisnutu pedalu gasa, robustna fleksibilnost čak i pri niskim brzinama. Motori su takođe pohvaljuju za potrošnju goriva, koja u proseku iznosi oko 5.5 l kod 1.2 TSi i oko 6 litara kod 1,4 TSi. Пракса я такое показала солидную поузданость - или се проблемы ретко являю.

Nakon modernizacije u 2017. u ponudi je novi trocilindrični 1.0 TSI motor, koji je zamenio četvorocilindrični 1.2 TSI. Постое две скорости до 70 кВт (160 Нм) и 81 кВт (200 Нм).Odličan pogon motora je dostupan u relativno širokom opsegu obrtnog Moments. Motor se odlikuje brzim odzivom na pritisak pedale gasa i gotovo zanemarljivom turborupom. U praksi, oba verzije 1.0 TSI obezbeđuje pristojnu dinamiku, više akcije (размещено у среднего и высшего брзинама) obezbeđuju moćnije verzije, koja pored nekoliko kW i Nm štavžišiše. Дефицит snage 1.0 TSI je izraženiji, на većim uzvišenjima. Potrošnja je oko 5,5-6 litara u proseku, dok je pri brzoj vožnji или češćoj vožnji po graste na oko 6,5-7 litara, s druge strane vožnje izvan grada znači potrošnju do 4 litra.

Рапид 1,6 TDi

Dizel motori kod Škode Rapid se nalaze ispod haube uglavnom u korporativnim vozilima od kojih se očekivalo da će imati veliku godišnju kilometražu. Двигатель 1.6 TDi Rapidu имеет мощность и мощность, мощность 66 кВт и 230 Нм, мощность 77 кВт и 250 Нм. Potrošnja je oko 5 - 5,5 литра у нормальной употребления. Pouzdanost motora je prilično dobra, a najaktivnije komponente su uglavnom injektori koji su prilično osetljivi na kvalitet dizel goriva.

Као и код бензинских мотора такой и код дизель мотора с появлением стандарта Euro 6 новая серия EA 288 заменила старый серию EA 189. Слабый 1.6 TDI заменил три цилиндрский 1.4 TDI са 66 кВт и 230 Нм и мочний 1.6 такой 1.6 sa 81 кВт, всего 250 Нм. Među najznačajnijih promena smene generacija je vodom hlađen intercooler (intercooler) komprimovanog vazduha, novi injektori Bosch (ranije Continental - Siemens) and novi izduv integrisan u glavu motora.

У случая 1.4 TDi trocilindraša, интересный блок двигателя од алюминиевого сплава (1.6 TDi ima blok od livenog gvožđa). Пречник цилиндра 79,5 мм, поставляемый с четвёртым цилиндрическим двигателем 1.6 TDI, диаметром 95,5 мм с двигателем 2.0 TDi. Takođe je interesantno da automatski povećava brzinu u praznom hodu na 1200 o / min. Приближно 800 обртая у мелочей, которые мне нравятся, када, которые возрождают заустави. У практики у случаю мане искусных возмещения значащих элиминированных коченя или чак гашеня мотора, иер себе повествованию брзине дешава у тренутку отпущена педаль квачила и стога, которую можно сделать, чтобы педаль воспламенилась.

Sa operativne tačke gledišta, tri cilindra, naravno, malo više prefinjena i manje i bučniji od većeg četiri cilindra 1.6 TDI, ali sve u dozvoljenim granicama. Motor radi u potpuno glatko, sa najboljom dinamikom izme iu 1800 i 3000 obrtaja u minuti. Potrošnja je oko 5 litara u prosečnoj vožnji.

Menjač

U većini slučajeva, Rapid ima šestostepeni manuelni menjač sa Preciznim i lakim hodom. Постой и DSG меняюсь в седам брзина - у случая 1.4 TSi isključivo, na 1.2 TSi i 1.6 TDi односно, 1,4 TDi за доплату. Menjač DSG karakterišu brzi odgovor, koji će zadovoljiti brzu vožnju. Све укупно гледано, код овог меняча мора се бити опрезан и ако возило има више од 100.000 км, функционирует меняча мора бити правильно провйерена. Возможна поправка на приличном скупе и моей цене 1000 €.

Шкода Рапид

Škoda Rapid проблемы и квартиры

Pouzdanost Škode Rapid je na dosta dobrom nivou, a problemi se obično javljaju samo при большой километражи, lošem tretmanu prema automotivebilu или zanemarivanjem održavanja.Zahvaljujući использует komponenti Grupe, servisna mreža je veoma široka i cene usluga / delova su povoljne.

Problemi sa elektronikom vozila se javljaju retko, a problemi su u većini slučajeva rešeni u okviru garantnih Inspekcija. Unutrašnjost vozila dobro izdržala test time, prekomerno trošenje se obično javlja samo kod polovnjaka manje paženih - izgrebana površina plastike i sločno. Повремено, неисправни эл. prozori, porozne zaptivke vrata mogu da znače prodiranje vode u unutrašnjost.Повечана бука из вентиляционных отверстий обычно значи неисправность контроля поклопца циркуляции ваздуха или продор листова дрвета у подручные фильтры кабине. U slučaju verzije Spaceback-a, u prvim godinama bilo je pucanje zadnje treće kočionog svetla. Произношение это модификацияо свет и заменено светло не пуца више.

Код бензинских мотора квар лямбда зонд или неверна бомбина счешче явля када се занемаруйе редовна замена света, проблема сэ могже явити на вецой километражи, это доводы до неуеджеднацкого радара - неуеджеднацена радага. ходу.Код TSi моторима, когда возникает проблема с контролем, препятствующим турбонаддувам, это доводы до лампочки квар мотора и прелести мотора у сигурни режим (smanjena snaga).

Kod 1,2 MPi, 1,2 TSi и 1,4 TSi serije EA 111, после того, как проблема будет в открытом доступе. На održavanje lanca ima značajan uticaj redovan servis (neredovna promena ulja) i sam stil vožnje. Nepovoljan uticaj je uglavnom tzv. нежна вожня при сувише ниским обртима. U to vreme, mehanizam je najviše pod pritiskom torzionih vibracija.Проблема во времени, когда проявляется превеликим буком, Paljenjem MIL lampice - диагностика мотора, проблемы в стартовании мотора или губитак снадж. Rešenje проблема je zamena pogonskog lanca (lanac, vođice, zupčanici итд.).

Kod TSI motora je ponekad problem sa tzv. прляви катализатор, это посебно важи за возе коди возе углавным мирным темпом и мотор им ради на малом брою обртая. Duža vožnja mirnijim tempom TSI motora, postoji rizik da se u katalizatoru nakupi nesagorela čađ, što ECU motora može da oceni kao grešku katalizator.Преподавание себе, дакле, с времени на время провозати автомобилей мало žešće.

Vožnjom TSI motora češće na kraćim relacijama sa hladnim motorom, postoji opasnost da se motorno ulje suviše razblaži nesagorelim benzinom, koji donosi dodatne rizike preteranog trošenja motora. Rešenje je da se povremeno automotive provoza na autoputu, или češće menjati motorno ulje.

TSI motori često imaju после хладного старта grublji zvuk motora, manje prefinjenosti, a ponekad i manje glatko ubrzanja.Ono je izazvano ubrzanim zagrevanjem katalizatora i povećavanjem temperature izduvnih gasova. Ovaj režim, međutim, traje samo minut i nije tehnički problem. Za novije TSI opremljene varijabilanim razvodom venta obično povećava buku nakon hladnog starta, zbog nedostatka ulja u mehanizmu regacije venta. Nekoliko sekundi nakon starta motora ulje ulazi u mehanizme i motor poćinje da radi tiše.

U slučaju dizel motora, češća vožnja na kraćim rastojanjima suočavaju se sa problemima sa EGR ventom - začepljenje (слабая снага мотора, trzanje или motor je u sigurnosnom režimu rada лампа, mojenraedno.

U slučaju Мотор 1.6 TDi Е.А. 189, może себе pojaviti pukotina на hladnjaku РОГ вентиляционно ZA recirkulaciju izduvnih gasova (CESCE себе javljaju zimi, А naročito на vozilima коджа се voze на kraćim relacijama) - Tecnost ZA hlađenje prodire у ЮСИСА, STO га CINI postepenim пада. Gubitak tečnosti za hlađenje može takođe se javiti na pumpi za vodu, koja se preoručuje da se promeni zajedno sa cevima, štedi rad i isbegne nepotrebne проблема.

У случаю мотора 1.6 TDi, ponekad se javlja gašenje motora, promena brzine или teži start.Razlog je obično netačan podatak senzora protoka vazduha što rezultira zamenu. Meutim, это se dešava da problemi ne postoje, a razlog može biti neadekvatan filter za vazduh (najbolje je promeniti original) или отказ от датчика температуры. Постой и благодарен эфекат на проблему. Ažuriranje softvera zajedno sa ugradnjom ispravljača protoka vazduha u sistem za unos vazduha pre senzora vazdušne mase.

Problemi sa istrošenim injektora, motora sa common rail ubrizgavanjem su generally malo više osetljivi na kvalitet goriva, pa se preoručuje s time on the timedodati kvalitetniji dizel aditiv.Neuspeh / prekomerno trošenje injektora pravi проблема hladnog starta, nejednak-rad bučniji rad, mala varijacija brzine i gubitak snage. Loše gorivo je takođe uzrok kvara regacionog venta common-raila-a, problemsi su slečni kao kod pokvarenih injektora. Veća kilometraža takoe nosi opasnost od problematurbopunjača (što dovodi do povećane potrošnje ulja, unosa ulja u usisni trakt, smanjene / gubitak snage) или kontrole pritiska punjenja.

Škoda Rapid - Сервис

Pored 1.2 MPI (HTP), 1.2 TSi и 1.4 TSi (оба EA 111), оставшиеся двигатели изображены на расстоянии 160.000 км в интервале 8 лет (TDI EA189). 180.000 км и 10 лет за TDi EA 288 и 210.000 км и 10 лет за TSi EA 211. За промену уля фиксни интервал обслуживания от 30.000 км или 2 года, или цв вариабельно, када рачунар на воззрение затражи замену. За большую оперативную поезданость и дни век траяная машина препоручивается на этом интервале замены улица скраты на максимально 15 000 км. Фильтр за вездух има интервал замены сваких 30.000 км или 2 года, препорука за фильтром кабине на сваких 30.000 км или 1 годину. Svećice u benzinskim motorima optimno se menjaju na svakih 60.000 км. Automatski menjači (DSG) imaju interval zamene ulja od 60.000 km.

Škoda Rapid размер

Наконечник karoserije: Лифтбек Spaceback
Размеры (D x Š x V мм): 4483 х 1706 х 1459 4303 х 1706 х 1455
Međuosovinsko rastojanje

(мм):

2602 2602
Простор за пртляг (л): 550 415
Погон: перед точкови перед точкови
Запремина резервуара горива (л): 55 55

Škoda Rapid - моторы

Двигатель Запремина Код мотора Снага
1.2 TSI 1197 куб. См CBZA 63 кВт
1,2 TSI 1197 куб. См CBZB 77 кВт
1,2 1198 куб. См CGPC 55 кВт
1,4 TSI 1390 куб. См CAXA 90 кВт
1,6 1598 куб. См CFNA 77 кВт
Двигатель Запремина Код мотора Снага
1.6 TDI 1598 куб. См CAYB 66 кВт
1,6 TDI 1598 куб. См CAYC, CLNA 77 кВт

ŠKODA Rapid 1.6 TDI - ТЕСТ

Škoda Rapid cena polovnjaka - pregled polovnjaka


.

Шкода Рапид | Половни автомобили

Прикажи само гласе на сликом

Прикажи и глаза без цени

Тест вожня

oglase fizičkih licaoglase dileraoglase auto salonaoglase lizing kuća

у последней 24 часа последняя 3 дня последних 7 дней последних 15 дней

Половна и новая возилаСамо половна возилаСамо новая возила

25 кВт (34KS) 35 кВт (48KS) 44 кВт (60KS) 55 кВт (75KS) 66 кВт (90KS) 74 кВт (101KS) 80 кВт (109KS) 85 кВт (116KS) 96 кВт (131KS) 110 кВт (150KS) 147 кВт (200KS) 184 кВт (250KS) 222 кВт ( 302KS) 262 кВт (356KS) 294 кВт (402KS) 333 кВт (453KS)

25 кВт (34KS) 35 кВт (48KS) 44 кВт (60KS) 55 кВт (75KS) 66 кВт (90KS) 74 кВт (101KS) 80 кВт (109KS) 85 кВт (116KS) 96 кВт (131KS) 110 кВт (150KS) 147 кВт (200KS) 184 кВт (250KS) 222 кВт ( 302KS) 262 кВт (356KS) 294 кВт (402KS) 333 кВт (453KS)

1000 км25000 км50000 км75000 км100000 км125000 км150000 км200000 км250000 км

1000 км25000 км50000 км75000 км100000 км125000 км150000 км200000 км250000 км

Евро 1 Евро 2 Евро 3 Евро 4 Евро 5 Евро 6

ПереднийЗадний4x44x4 редуктор

Manuelni 4 brzineManuelni 5 brzinaManuelni 6 brzinaPoluautomatskiAutomatski

2 sedišta3 sedišta4 sedišta5 sedišta6 sedišta7 sedišta8 sedišta9 sedišta

Леви волан - Desni volan

Нема климуManuelna klimaAutomatska klima

БелаБежБордоБраонCrnaCrvenaKameleonKremLjubičastaNarandžastaPlavaSivaSmeaSrebrnaTirkizTegetZelenaZlatnauta

Nije registrovan09.2020.10.2020.11.2020.12.2020.01.2021.02.2021.03.2021.04.2021.05.2021.06.2021.07.2021.08.2021.09.2021.

SrbijaCrna GoraBosna i HercegovinaBelgijaFrancuskaHolandijaItalijaNemačkaRusijaŠvajcarskaVelika BritanijaАвстрия

Црна-ГораБосна и ГерцеговинаБелгияФранкускаГоландияИталияНемачкаРусияШвайкарскаВелика БританияАвстрияБугарскаЧешкаДанскаГрватскаяИрскаЛитванияЛуксембургМаджарскаяСтавияШтавенскаяМедонияМакедония

ŠtofPrirodna kožaKombinovana kožaVelurDrugi

CrnaBežSmeaSivaDruga

Домашняя таблицаNa ime kupcaStrane tablice

Izraz na ime kupca označava da kupcu ostaje da plati samo troškove registracije vozila.
Izraz strane tablice значащих da vozilo ima strane tablice u odnosu za zemlju u kojoj se prodaje.
Izraz domaće tablice znači da vozilo ima tablice zemlje u kojoj se prodaje.

«Води» на продажуНе «Води» для продажи »

BeogradAdaAleksandrovacAleksinacAlibunarApatinAranđelovacAriljeBabušnicaBačBačka PalankaBačka TopolaBački JarakBački PetrovacBačko Петрово SeloBajina BaštaBajmokBanatsko Ново SeloBanja KoviljačaBatočinaBečejBela CrkvaBela PalankaBeočinBeškaBlaceBogatićBoljevacBorBrusBujanovacĆićevacCrepajaCrvenkaĆuprijaČačakČokaČurugDespotovacDimitrovgradDobrićDolovoFutogGornji MilanovacInđijaIrigIvanjicaJagodinaKaćKačarevoKanjižaKikindaKladovoKnićKnjaževacKoceljevaKosjerićKosovska MitrovicaKostolacKovačicaKovinKragujevacKraljevoKrupanjKruševacKučevoKulaKupinovoKuršumlijaKuzminLaćarakLajkovac (Варош) Lapovo (Varošica) LazarevacLebaneLeposavićLeskovacLjigLjubovijaLoznicaLučani (Varošica) MajdanpekMajurMali ZvornikMionica (Varošica) MladenovacMojsinjeMrčajevciNegotinNišNiška BanjaNova PazovaNova VarošNovi BanovciNovi BečejNovi KneževacNovi PazarNovi SadObrenovacOdžaciOmoljicaOpovoOsečina (Varošica) PančevoParaćinPećinciPetrovac на MlaviPetrovaradinPirotPožarevacPožegaPreševoPribojPrijepoljeProkupljeRačaRaškaR umaSečanjSentaSivacSjenicaSmederevoSmederevska PalankaSokobanjaSomborSrbobranSremska KamenicaSremska MitrovicaSremski KarlovciStara PazovaStarčevoStari BanovciSuboticaSurdulicaSvilajnacSvrljigŠabacŠidŠimanovciTemerinTitelTopolaTrstenikTutinUbUžiceValjevoVarvarinVelika PlanaVeliko GradišteVeternikVladičin HanVladimirciVlasotinceVranjeVrbasVrdnikVrnjačka BanjaVršacZaječarZrenjaninZubin PotokZvečanŽabaljŽagubicaŽitišteŽitorađa

Оштечен - у возном станюОштечен - ние у возном станю

Zamena za jeftinijeU istoj ceniZamena za skupljeSvejednoBez zamene

сделать 15.000 диндо 20 000 диндо 25 000 диндо 30 000 диндо 35 000 динпреко 35 000 дин

.

ŠKODA Ремонт и обслуживание | ŠKODA UK

Logo Škoda
Представляем семейство ŠKODA
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
  • Подержанные автомобили
  • Откройте для себя ŠKODA
  • Финансы и предложения
  • Владельцы
  • Флот
.

Смотрите также

     ico 3M  ico armolan  ico suntek  ico llumar ico nexfil ico suncontrol jj rrmt aswf