logo1

logoT

 

Шкода рапид или фабия


Skoda fabia против Skoda rapid Шкода Рапид

Можете меня поздравить приобрел себе эту красавицу голубой металлик 1,6 MPI КПП мех 5 ступенчатая. Конечно по сравнению с моей старенькой фабией, разница в мощности существенная 105 л/с это вещь. Взял комплектацию Элеганс с круиз контролем, бомба. Хоть раньше и был кондиционер с круиз контролем не сравнить, и по габаритам намного больше моей старушки. От покупки одни положительные эмоции, не жалею ни капли. Брал для жены, но чувствую пока сам не наезжусь не отдам, столько всего интересного. Скоро подходит время для проведения первого т/о, наездил уже 1450 тыс.км. вот и думаю у официалов или лучше съехать с гарантии( прошлая практика проведения т/о у официалов скажем так не в их сторону). Но есть один в принцыпе не существенный недостаток, колеса попались на 15 дисках, но ничего когда износяться попробую поменять на 14. Салон конечно не кожаный, но ничего выплачу полностью кредит потом можно и перетянуть все под кожу вместе с торпедой чтобы вообще классно было. Машина очень классная за такие деньги.

шпионских снимков: Skoda Rapid или Fabia 2019 года на основе тестирования MQB A0 как Ibiza Mule

Наши фотографы-шпионы, работающие в Альпах, засняли странного мула. У него кузов нового SEAT Ibiza 2017 года, но лицо безошибочно похоже на Skoda. Наиболее разумное объяснение состоит в том, что мы смотрим на раннего мула для Skoda Rapid. Skoda и SEAT совместно разработали нынешнюю модель Rapid с кузовом «седан», также продаваемую как Toledo. Чешский автопроизводитель пошел еще дальше, добавив в модельный ряд Rapid Spaceback, основанный на той же платформе.

Какая платформа? Он называется PQ25 и лежит в основе предыдущего поколения Fabia, Polo и Ibiza. Это не одно из главных достижений VW Group, мягко говоря.

Наши карпарацци говорят, что это мул для следующего Rapid. Их логика основана на том факте, что седан Rapid был запущен еще в 2012 году и, следовательно, нуждается в переделке. Хотя это может быть правдой, можно также сказать о Fabia.

Во-первых, нынешний Rapid намного больше, чем Ibiza, и во втором воплощении он станет еще больше.Более того, чешский экономичный автомобиль только что получил новый набор двигателей и несколько небольших обновлений, поэтому сроки этого теста выглядят странно.

Несмотря на то, что нынешняя Fabia была выпущена около трех лет назад, она также основана на платформе PQ25. Он уже превосходит некоторых своих конкурентов, таких как Fiesta и Polo, что не очень хорошо для одного из трех бестселлеров Skoda.

Новая Fabia будет намного ближе к пропорциям Ибицы. Действительно, мы думаем, что у него будет такая же колесная база.Видите ли вы какие-либо признаки растянутого тела или более широких следов на этом прототипе Alpine? Мы не знаем, поэтому мы, вероятно, услышим о самом коротком из когда-либо живших поколений Fabia в ближайшие несколько месяцев.

Одно можно сказать наверняка: и Fabia следующего поколения, и Rapid будут опираться на MQB A0, а не на полноценный MQB, основным отличием которого будет прочная задняя ось и отсутствие полного привода.

.

Škoda Rapid против Fabia Combi 1,2 TSI: Test spotřeby

Два двигателя. Které dopadne lépe?

Je lepší Rapid nebo Fabia Combi? Tato otázka nejspíš bude trápit řadu zákazníků při bloumání po showroomech domácí automotivebilky. Dnes ale nebudeme два конкурса z jedné stáje srovnávat ve standardním testu. Zaměříme se jen na to, který z vozů má nižší spotřebu paliva.

Ve spolupráci s časopisem Auto Tip jsme na různých druzích silnic vyzkoušeli současně oba modely.Vybaveny byly stejným motorem, přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI или výkonu 77 кВт. Rozdíl je jen ve velikosti pneumatik (Rapid má větší), ostatní odlišnosti vyplývají z technických aspektů - Rapid má o 25 кг, ветшит hmotnost, ale také výhodu šestistupňové převodowky.

Škoda Rapid 1,2 TSI: Jak jezdí?

Začínáme v redakci v Praze-Holešovicích. První kilometry se тандем škodovek proplétá centrem hlavního města.Fabia a Rapid jedou v těsném sledu za sebou, mezi semafory najedeme 28 km, než se dostaneme na okraj Prahy na Černý Most.

Zde začíná čtyřproudová silnice. Nastavujeme tempomat na tachometrových 130 km / h a ve zhruba stometrovém odstupu vyrážíme pryč z Prahy. В половину места, когда вы находитесь на рабочем месте R10, вы можете сделать это, чтобы избавиться от аэродинамического выхода на другой автомобиль. Jestli někde, tak právě tady musí mít Rapid výhodu. Na šestku totiž točí 2750 мин. –1 , zatímco pětka u Fabie posílá otáčky na 3050 мин. –1 .

Po 62 dálničních kilometrech následuje zastávka v Mnichově Hradišti, cesta zpět povede pro okreskách a přes vesnice. Samozřejmostí je striktní dodržování rychlostních limitů. Alternativní optiona je časově náročnější, delší je ale jen nepatrně. Po 66 km jsme zpátky v Praze.

Škoda Fabia Combi 1,2 TSI DSG – Downsizing funguje

A jaký je výsledek? Rapid je nakonec úspornější ve všech jízdních režimech - ve městě jen nepatrně, ale mimo město i na dálnici uplatní výhodu šestistupňové převodovky a aerodynamicky výhodrievěvějšš.Kdo jezdí častěji po dálnici, ten už skoro půllitrový rozdíl nejpíš vezme při rozhodování v potaz.

Srovnání zjištěné spotřeby benzinu
Spotřeba [л / 100 км] Fabia Combi 1,2 TSI Rapid 1,2 TSI
Město 6,4 6, 3
Mimo město 5,0 4,8
Dálnice 6,7 6,3
Celkový průměr 6,0 5,8

vw levnaauta autotip

Rapid je úspornější než Fabia.Je ale celkově lepším autem? Velký test находится в описании Auto Tip 22/2012, který je právě v prodeji.

.

Škoda Fabia Combi и Rapid končí | Блог | Автоцентр Ян Шмуцлер

Малый комбик патржи уж длоуга лета к традиционным заступкам младоболеславские автомобили. Ale jelikož se Škodovka rozhodla rozšířit svou nabídku SUV, tak v blízké budoucnosti skončí. Стейный осуд потка и седан Rapidu и его источник SEAT Toledo.

Koncec Fabie

Škoda Fabia Combi je auto, které ve všech generacích patřila mezi Oblíbence hlavně v méně bohatých trzích, který se pro mnohé stal rodinným vozem.To ovšem nezměnilo rozhodnutí Škodovky na tom ukončit její výrobu. Фабия Комби так недоступна нового начала.

Aktuální třetí generace Fabie se prodává už od roku 2014 a její modernizace je na spadnutí. Facelift byl se měl světu ukázat letos, nejpozději příští rok. V roce 2020 by se měla také objevit čtvrtá generace, ta bude stát na koncernové platformě MQB AO (stejně jako nové Polo nebo SEAT Ibiza)

Aktuální Fabia je v současné době v Polo nebo seat 4.Fabii tak zůstane jenom pětidveřový хэтчбек. Stejně jako u jiných cark kombíka nahradí tolik ulíbený crossover. Десять передвижных хэтчбеков на высоком подвозке и с открытыми колесами с надземным внедорожником.

Proč už Škoda nepostaví další kombíkovou Fabii?

Důvodů, proč kombík končí, je několik. Jedním důvodem je, že se celý koncern VW rozhodl pro odklon od malých kombíků, což jsme mohli poznat už na nové Ibize, jejíž novou platformu přebere příští vydání Fabie.

Dalším důvodem, proč se výrobci odklánějí od kombíkům odvozených od malých aut je fakt, že malé SUV, které stojí na stejně konvenční mechanice, mohou prodat za více peněz. Za auto, které vypadá jako SUV, jsou údajně zákazníci ochotni zaplatit více.

Jedním z dalších důvodů, který rozhodl o osudu kombíka, je elektromobilita. Škoda se stejně jako ostatní automotivebilka rozhodla investovat do této oblasti, což je velmi finančně náročné. Ovšem nic jiného ji vlastně nezbývá.V budoucnosti splní emisní předpisy údajně pouze elektromobily. Aby autombilka может инвестировать до электромобиля, Musí ušetřit jinde a rozhodnutí padlo na Fabii Combi.

Co ještě zmizí z nabídky Škoda?

U kombíka Škodovka škrty nekončí. Svého nástupce nedostane ani liftbacková karosářská optiona Škody Rapid. Новое поколение хэтчбека, десять лет назад Rapid Spaceback. S ukončením výroby Rapidu liftback souvisí také fakt, že nebude pokračovat ani SEAT Toledo, které se stejně jako Rapid vyrábí v Mladé Boleslavi.

Ukončení výroby se pravděpodobně jedná pouze evropského trhu, jelikož na ruském, indickém a čínském trhu bude model фунговат и надул. Напишите в Rusku je Rapid nejprodávanějším vozem značky Škoda a nebylo by dobré ho tak přestat vyrábět.

Jak je to s novými SUV?

Hlavním tahounem младоболеславские автомобильные автомобили budou nové modely SUV. Исторический првни внедорожник на улице Шкодовки был Йети, когда он был лучше. Уж Летос Шкода Уведла делать Велки и Толик Очищенный Седмимистный Модель Kodiaq.Plnou novinkou je pak model Karoq, který nahradí Škodu Yeti.

Kodiaq se prodává teprve krátce a je o něj velký zájem. Prodává se dokonce tak dobře, že je cars nestíhá vyrábět a na Kodiaqa se čeká až půl roku. Мне кажется, что ты на дальней вершине Яко в стиле Монте-Карло, спортивная линия Sportline nebo Scoutline stvořený pro dobrodružství. Není ani vyloučené, že se objeví rychlé prodení RS, na které si ovšem budeme muset ještě počkat.

Další модель, котор нужно сделать dorazit do rodiny škodovských SUV Je menší SUV dlouhé kolem 4, 2 metru a zapadá tak přesně mezi hatchbackovou a kombíkovou Fabii.Тэнто модель выйде за два года и никого не оставит равнодушным. Dohady ovšem uvádí různé názvy jako Amiq, Yuroq, Eliaq nebo Karuq. Jisté je pouze to, že název bude končit, jako u současných modelů, na písmeno Q.

Karoq bude světu představený 18. května, a to na speciální akdsku ve Švétna. Bude to velmi blízký příbuzný Seatu Ateca. Jeho vzhled bude připomínat větší Kodiaq a začne se vyrábět na přelomu července a srpna.

.

Škoda fabia - Википедия, вольна энциклопедия

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii

Przejd do nawigacji Przejdź do wyszukiwania W Wikipedii nie ma jeszcze artykułu o takiej nazwie. Możesz:
  • utworzyć go ,
  • zaproponować, eby inni go napisali,
  • poszukać tekstu «Škoda fabia» w artykułach,
  • poszukać strony o tym tytule na jednym z siostrzanych projektów Wikipedii:
Commons Wikiźródła Wikisłownik Wikicytaty Wikibooks Wikinews
Ródło: „https: // pl.wikipedia.org/wiki/Škoda_fabia » .

Смотрите также

     ico 3M  ico armolan  ico suntek  ico llumar ico nexfil ico suncontrol jj rrmt aswf